2015. október 4., vasárnap

Awards!

Sziasztok! Két (ugyanolyan) díjat kaptam, az egyiket Vilcsiii-től (blogját az előző posztban találhatjátok) a másikat pedig, Fanni V-től.


Szabályok:
- Köszönd meg annak a díjat, akitől kaptad
- Írj 10 dolgot magadról
- Válaszolj 10 kérdésre
- Tegyél fel 10 kérdést
- Küldd tovább embereknek 

* Nagyon nagyon szépen köszönöm!!! Sokat jelent, hogy gondoltál rám! 
*10 dolog: 
- Imádok utazni
- Idén már voltam Dániában, Angliában, Franciaországban, Horvátországban és Ausztriában (jézusom, így felsorolva még durvább) 
- Éltem során, ha kétszer unatkoztam, sokat mondtam
- Nem, nem vagyok hiperaktív
- Sokszor hallgatok zenét, de válogatós vagyok
- Keveset alszok
- Ellenben, sokat sportolok
- A kosárlabda nélkül nem tudom elképzelni az életemet 
- Mindig visszaszámlálót állítok be, nagyobb események előtt. 
- Idén lesz a harmadik alkalom, hogy cserekapcsolatban veszek részt 
1: Mióta blogolsz? 
- Lassan 6 éve
2: Szerinted mitől jó egy blog? 
- Ha jó a történet, ízléses a kinézet és az író is szimpatikus.
3: Mi ihletett, hogy írni kezdj? 
- Sajnos, már nem emlékszem...
4: Támogat valaki az írásban? 
- Nem igazán, de nincs is szükségem rá. 
5: Mit szeretnél mindenképpen elérni az életben? 
- Polcot. 
6: Melyik a kedvenc blogod? 
- Juj, nem tudok dönteni... Sok van!
7: Ki a példaképed?
- Szüleim. 
8: Van kedvenc sorozatod?
- Jelenleg a Pretty Little Liars. 
9: Blogon kívül szoktál könyveket is olvasni?
- Persze! Eléggé könyvmániás vagyok. 
10: Bárhová elutazhatnál hova mennél? 
- Amerikába. 

*10 kérdésem: 
1: Mi a kedvenc könyved? 
2: Magyar tanárod tudja, hogy írsz? 
3: Mikor szeretsz írni? (Este/Napközben) 
4: Miért pont akkor? 
5: Mit változtatnál meg magadon?
6: A magyar iskolarendszeren? 
7: Szobádon?
8: Melyik a kedvenc évszakod?
9: Mi a legfontosabb egy barátságban számodra? 
10: Mikor aludtál utoljára annyit, hogy kipihenten ébredtél? 

Akiknek küldöm: 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése